Parťák Seniorního Obchodníka
Ahoj! Jmenuji se Martin a spolu s Karolínou k sobě hledáme juniorního obchodníka! 🙂
Protože náš mini tým funguje skvěle, rozhodli jsme se ho rozšířit o třetího parťáka. Já mám na starosti převážně obchodní jednání a Karolína domlouvání schůzek a další komunikaci s klienty. Celým procesem tě společně provedeme a všechno tě naučíme – já budu tvým mentorem, vezmu tě na schůzky a ukážu ti, jak vše funguje v praxi. Karolína tě zase naučí, jak efektivně zvládat administrativní agendu a domlouvat schůzky s klienty. Společně se pak budeme účastnit konferencí, přednášek a dalších akcí, které plánujeme nejenom navštívit, ale i organizovat.
Naše efektivní partnerství bude opravdu klíčové, takže o sobě přikládám více informací 🙂
- V Imperu zastávám pozici Senior Business Developer, tedy seniorní obchodník, a postupně si pod sebou buduji svůj tým.
- Mojí prací je akvizice nových firemních klientů, školení obchodních a marketingových týmů, B2B sales expertýza a rozvoj produktů.
- V Imperu jsem od února 2020, tedy necelých 5 let.
- Co se zkušeností týká, tak je téměř vše na mém LinkedIn profilu.
- Ve stručnosti jsem ve při studiu Žurnalistiky na VŠ spoluzaložil síť květinářství Tulipánek.cz a svůj podíl po 4 letech odprodal. Pracoval jsem také jako sportovní novinář, a v roce 2015 jsem se dostal do B2B obchodu. Trochu více jsem se o tom rozpovídal zde. Po 3 letech jsem měl na starosti 15–20 členný obchodní tým ve skupině Citfin, odkud jsem po cca 5 letech odešel právě do Imperu.
Co tě čeká?
- Podpora seniorního obchodníka: Pomoc s plánováním a plněním kalendáře, abych mohl efektivně řídit své aktivity.
- Komunikace s potenciálními klienty: Aktivní oslovování a komunikace s novými kontakty prostřednictvím e-mailu, telefonu a dalších kanálů.
- Práce s daty: Identifikace a analýza potenciálních obchodních příležitostí.
- Příprava schůzek: Domlouvání termínů schůzek a účast na obchodních jednáních jako podpora.
- Rozvoj obchodních dovedností: Školení a mentoring s Martinem, který ti předá své know-how. Postupně nabereš zkušenosti v oblasti obchodu, s cílem v budoucnu samostatně vyhledávat a uzavírat obchodní příležitosti.
Co bychom rádi viděli?
- Komunikační dovednosti: Přirozený talent pro komunikaci a navazování vztahů s lidmi.
- Organizační schopnosti: Schopnost efektivně spravovat kalendář a koordinovat schůzky.
- Proaktivita a chuť se učit: Nadšení pro obchod, schopnost přijímat zpětnou vazbu a chuť se rozvíjet.
- Pozitivní přístup: Energii a nadšení do každodenní práce.
- Základy obchodu: Výhodou je zkušenost s obchodními aktivitami, komunikací s firemními klienty nebo vzdělání v oboru.
Co dostaneš na oplátku?
- Pohodu – takovou tu atmosféru menší firmy (cca 100 lidí, pár psů 🐩).
- Know-how – co nevíš, tě rádi naučíme. ✔️Mentoring,✖️Micromanagement
- Svobodu – budeš mít volnou ruku při práci.
- Přesah – děláme business, ale umíme i pomáhat. Naše data slouží mimo jiné k odkrývání korupce a klientelismu. Navíc podporujeme řadu neziskovek (Transparency International, Frank Bold, Paracentrum Fénix..)
- Volnost – příchody, odchody, homeoffice, sickdays – pokud vše šlape, tak neřešíme. Dovo máme 5+1 týden o Vánocích. 🌴
- Kolegy – práci v příjemné partě lidí, co spolu ráda tráví čas – chodíme do divadel, na fesťáky, lézt na stěnu, na jógu.
- 2x týdně snídaně, lednice plná dobrot, mrazák plný zmrzlin, supr kafe, fotbálek a jiné drobné radosti. 🙂
- Macbook i pro soukromé účely.
- Team buildingy – sem tam vyrazíme na skvělý team building, ale taky na koncerty nebo třeba do divadla.
Zní to zajímavě?
Tak se ozvi buď přímo na job@imper.cz, nebo pošli CV přes formulář níže 😊