Marketing manager pro Monitoru 💙
Hledáme ostříleného markeťáka se zkušeností z B2B, který nám pomůže udržet vysoké tempo růstu na lokálních trzích a najde cesty k těm zahraničním. Někoho, koho baví sledovat trendy jak v Česku, tak i v zahraničí a má chuť se neustále vzdělávat.
Monitora je lovebrand jak pro nás, tak pro naše klienty. Dokážeme monitorovat celý mediální trh a svými daty podporujeme i řadu neziskových organizací. Společně s Transparency International bojujeme proti korupci, což vnímáme jako velkou přidanou hodnotu, a práce u nás tím dostává ještě trochu jiný rozměr 🙂
Ale to nám nestačí. Chceme víc a k tomu potřebujeme právě tebe! 😉
Co tě u nás čeká?
- Tvorba a implementace marketingové strategie značky Monitora.
- Posilování stávajících a tvorba nových lead-gen kanálů generujících příležitosti pro obchodní tým v ČR i zahraničí.
- Marketingová podpora obchodního týmu.
- Aktivní hledání inspirace a sledování nových trendů v oboru.
- Brand building, komunikace novinek, eventy, etc.
- Správa a vyhodnocování marketingových kanálů.
Tým, který se na tebe těší 👇🏻
Peťa, která tuhle práci teď zastává a bude ti ji předávat. A zpočátku pro tebe bude tím nejbližším parťákem.
Terez, která pro nás dělá copywriting a stará se o sociální sítě.
A nový kolega , který bude mít na starost online
Kdo jsi ty?
- Zkušený markeťák, kterému nechybí samostatnost, drive, entuziasmus, orientace na výsledky.
- Máš analytické myšlení (dokážeš měřit a vyhodnocovat jednotlivé kanály s ohledem na ROI).
- Jsi kreativní, máš spoustu nápadů a nebojíš se je realizovat.
- Máš perfektní znalost češtiny, znalost anglického jazyka min. na úrovni C1.
- Dostaneš u nás velké pole působnosti, možnost seberealizace a samostatného rozhodování. Hledáme někoho, kdo se toho nezalekne.
- Umíš říkat složité věci jednoduše, dokážeš zaujmout publikum slovem a písmem, být dobrý řečník (budeš mít možnost přednášet třeba na konferencích).
Co tedy očekáváme?
- Praxi v B2B marketingu minimálně 3 roky, prokazatelný track record.
- Praxi s online kampaněmi a orientace v nástrojích Google Analytics a Ads, případně LinkedIn Campaign Manager, Facebook Business Manager.
- MS Excel, PPT.
Body navíc:
- Zkušenost se SaaS marketingem, produktovým nebo projektovým managementem.
- Orientace v IT, technologiích, leadgen nástrojích a technikách.
- Víš, co to je „growth marketing“.
- Umíš používat Canvu a Intercom.
- Orientace v médiích a PR výhodou.
Proč s námi?

Rozvoj
Co neumíš, tě naučíme.
Nemusíš mít obavy, že bys něco
nevěděl(a). Rádi pomůžeme.

Pohoda
Taková ta domácí
atmosféra menšího týmu
(cca 60 lidí a 🐶🐶).

Svoboda
Budeš mít volnou ruku
při práci.

Projekt
Projekt, který za to stojí.
Zakládáme si na tom, že
naše projekty jsou
minimálně evropská špička.

Přesah
Naše data napomáhají
ztransparentnění prostředí,
odkrývat korupci a klientelimus.
Podporujeme hned několik
neziskovek.

Volnost
Příchody, odchody,
homeoffice, sickdays,
dovo – pokud vše
šlape, tak moc neřešíme.

Kamarádi
Práce v příjemné partě lidí.

Peníze
Nadstandardní odměnu.
Víme, že lidí jako Ty je
málo a umíme to ocenit.

Kultura
Vstupy na konference,
workshopy, koncerty,
výstavy pro tebe
i tvoje kamarády či rodinu.

Benefity
Super kafe, PC/Mac 💻 , tarif na telefon, Multisportka 🥊, dovolená 6 týdnů 🏝, free občerstvení
na našem baru, zázemí
na Smíchově na metru
a jiné drobné radosti.
Zní to zajímavě?
Ozvi se nám a rádi případně probereme vzájemná očekávání osobně třeba u ☕.
Budeme se těšit!